Олешківська спеціальна загальноосвітня школа І-ІІІ ст.


 







Понеділок 19 Серпня 2019

Меню сайту

Категорії розділу

Форма входу 
Директор школи
Івашкова Алевтина Василівна
Адреса школи
Олешки, вул. Центральна, 13
Ел. адреса школи
Тел.: 0953217601 (директор) 8.00 - 17.00
           0554245369 (бухгалтерія) 8.00 -17.00

Блог

Головна » 2019 » Квітень » 12 » Я досліджую світ
09.07.57
Я досліджую світ

Конспект уроку інтегрованого курсу

 «Я досліджую світ»

«Дбаю про своє здоров'я»

у 1 – б класі

 

                                                        Учитель Спільна І.С.

 

Мета: продовжувати формувати в учнів уявлення про здоров'я, корисні звички, бажання щоденно піклуватися про своє здоров'я та  його значення  для навчання, повноцінної праці та відпочинку; розширювати  знання про чистоту, охайність, розвивати та корегувати мовлення, увагу, виховувати бажання дотримуватися правил гігієни, здорового способу життя.

 

Хвилинка психологічного настрою

 

Зазирнуло сонечко у віконце,

Посміхнулось весело вам.

«Я бажаю всім добра й здоров’я»,-

Шепотів промінчик на вушко нам.

(Діти повторюють рухи за вчителем)

 

І. Вступна бесіда.

Вітаючись при зустрічі, ми, зазвичай, кажемо: «Доброго дня!», «Здоровенькі були!», «Бувайте здорові!». Вимовляючи ці слова, ми бажаємо всім здоров’я, бадьорості, бажаємо жити з радістю.

Загадка. Що це таке?

Коли воно є – марно тратимо, не дбаємо, а коли його не стане –

віддали б усе, щоб повернути назад. (Здоров’я).

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

  • Сьогодні  на уроці «Я досліджую світ» ми будемо вчитися як дбати про  своє здоров’я.

Які звички потрібні для здоровя?  Твоє  здоровя залежить від  тебе: чи дбаєш ти про чистоту й охайність свого вигляду? Щодня виконуєш фізичні вправи й гуляєш на свіжому повітрі? Коли так, то вітаю тебе: ти дотримуєшся правил гігієни. Тобто піклуєшся про своє здоровя.

Гігієна – наука, яка навчає, як вести здоровий спосіб життя й уникати хвороб.

Тваринки  опанували таку науку.  У кого вдома живе кішка? Хто з вас бачив як кішка кожного ранку вмивається,  снідає,  а потім злизує язиком  молоко з хутра та ротика. Пограємося в кошенят. Посміхнулися. Прополіскуємо ротика, виллємо водичку та вмиємося.  Посміхнулися, доброго ранку, щоб здоровенькі були

           Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»

  • Чи корисно для здорв’я гризти ногти? Чому?
  • Скільки разів на день ти миєш руки? Коли?
  • Коли ти вміваєшся ? Скільки разів на день ти пєш водичку?
  • Після якої їжі треба прополіскувати рота?
  • Чи корисно для здоровя дотримуватися режиму дня? Як це?
  • - Яку роботу може виконувати здорова людина?
  • - Які ознаки хворої людини? Хто хоче бути хворим? А здоровим?

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Створення проблемної ситуації

Слухання історії про хлопчика Миколку.

Жив собі хлопчик Миколка. Був він веселим, розумним, але неслухняним. То, не помивши руки, сяде обідати, то тягне до рота пальці, то брудне яблуко, то бігає по калюжах. Скільки не робили йому дорослі зауважень, він не звертав на них уваги. І зла Чарівниця Хвороба взяла його в полон і перетворила на кволого невеселого хлопчика.

Мав здоров’я – не беріг,

А тепер надовго зліг…

І лежить собі зітхає,

І скрутився, наче ріг,   бо здоров’я не беріг.  Чому захворів Миколка?

Наша мета - допомогти Миколці звільнитися від сил злої Чаклунки Хвороби

та зясувати – які звички потрібні для здоров’я,  навчимося дбати про своє здоров’я.

 

- Діти,  навіщо ви ходите до школи? Чи знаєте ви фразу «неписьменна людина»? Це не тільки той, хто не вміє читати і писати, але і той, хто не знає правил здорового способу життя.

Пропоную вам познайомитися з образом життя дітей і поговорити про  їх поведінку.

  1. Денис вважав, що в житті стільки всього цікавого і стільки треба встигнути, що йому просто ніколи було скупатися, вмитися, почистити і погладити одяг, вимити взуття. Їв він на ходу, забуваючи помити руки, а часто і фрукти. Оціни поведінку: правильно вчиняв? Що ми йому порадимо?

 

 

  1. Марійка дуже любила цукерки, але боялася зубних лікарів. Після їжі вона забувала не тільки почистити зуби, але і прополіскувати ротик.

Поступово на яснах з'явився наліт, в зубах з'явилися маленькі дірочки, які ставали більше, а колір зубів змінився - став темним. Але Марійка вважала, що зуби пофарбували цукерки. Що можна їй побажати?

- Від кого залежить чи бути нам здоровими? А чи будемо ми здорові – великою мірою залежить від нас самих. Наше здоров’я – в наших руках. Якщо ми будемо виконувати всі правила по зміцненню здоров’я, то і на уроках будемо уважні, активні, старанно працювати.

Фізхвилинка (+ зорова гімнастика) перехід за парти.

Працюємо з картками…

Кому з дітей треба помити руки? (заповнити картку).

Яке завдання отримали?     Логоритміка. Мию руки я з водою ….(каштани).

Наприкінці бесіди школярі роблять висновок, що без повсякденної гігієни людині в жодному разі обійтися не можна.

 

  • У кожного з вас, діти, удома є багато різних важливих речей, серед яких обов’язково мають бути предмети гігієни — пильні вартові нашого здоров’я.

Гра «Предмети гігієни», ділення на групи (що витягли?) Командир групи.

Чи всі їх знає дітвора,

Наступна нам покаже гра,

Отож, не зволікаймо,

До гри приступаймо!

            Педагог дає  коробку з різноманітними предметами й повідомляє ігрове завдання: школярі мають відібрати ті речі, що мають відношення до гігієни, викласти їх на стіл, а потім назвати кожну річ і пояснити її призначення.

Наприклад:  для дотримання гігієни нам потрібне мило. Милом ми миємо руки, вмиваємося. Милом можна мити тіло, намилюючи мочалку під час купання у ванні чи прийому душу.

Зайві речі діти залишають у коробці, називаючи їх наприкінці гри. (Ми залишили в коробці м’ячик, стрічку, ложку, блокнот, олівець — ці речі не належать до предметів гігієни.)

- Для того щоб Миколка, який захворів, (нагадайте, чому захворів?) більше не забував користуватися предметами гігієни, ми складемо всі потрібні речі в  рюкзак та відправимо йому  поштою.

 - Що можемо порекомендувати Миколці, який не дотримувався правил гігієни та хворів? (повна відповідь дитини).    

- Займатися особистою гігієною потрібно із задоволенням та дуже старанно.

- Друзі, чи сподобалася вам наша розмова про здоров’я, гігієну та чистоту?  Сподіваюся, що із сьогоднішнього заняття кожен виніс для себе щось пізнавальне, корисне й цікаве. Піклуватися про своє здоров'я має кожна людина. Головне - захотіти бути здоровим!

Задумайтеся про своє ставлення до свого здоров'я.

Давайте покажемо в кольорах, як ви тепер будете ставитися до свого здоров'я.

Зелений - Я буду намагатися дотримуватися правил гігієни та бути здоровим.

Червоний - Я не впевнений у своєму виборі. (показ кольору віялом).

Нехай правила особистої гігієни назавжди стануть вашими корисними звичками.

 (напис на дошці).

  «Закінчи речення», «Мікрофон»:— Сьогодні на уроці я дізнався...

— Сьогодні на уроці найцікавішим було...Я розповім батькам…

 

- Ми з вами сьогодні добре попрацювали. Сподіваюся, що здоровий спосіб життя увійде у вас у звичку і не буде викликати труднощів. Я знаю, що всі учні нашого класу завжди пам’ятатимуть про те, як важливо бути охайним і дбайливим до власного здоров’я.

А починати треба кожен день з посмішки, тоді він буде, як свято

Так що будьте всі здорові!

           

 

Категорія: З власного досвіду вчителів школи | Переглядів: 24 | Додав: ОлешківськаСЗОШ | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
«  Квітень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Календарні свята та події. Спілкуємося українською
Яндекс.Погода
 
Группа «Олешківська спеціальна загальноосвітня школа»
Facebook Group · 246 учасників
Приєднатися до групи
 
 координати нашої школи



webpage hit counter
webpage hit counter