Олешківська спеціальна загальноосвітня школа І-ІІІ ст.


 







П'ятниця 21 Червня 2019

Меню сайту

Категорії розділу

Форма входу 
Директор школи
Івашкова Алевтина Василівна
Адреса школи
Олешки, вул. Центральна, 13
Ел. адреса школи
Тел.: 0953217601 (директор) 8.00 - 17.00
           0554245369 (бухгалтерія) 8.00 -17.00

Проект учнів 1 класів

Проект   «Театралізована вистава «Вовк та козенята»»

 

Мета:

    Залучити дітей з особливими освітніми потребами до активного життя; надати учням можливість проявити творчі  здібності, самореалізуватися; сприяти позитивному ставленню суспільства до дітей з ООП. Сприяти розкриттю особистості дитини, її індивідуальності, творчого потенціалу.Розвивати у дітей активне мовлення, уяву і фантазію, виховувати любов до українських народних казок та турботу про оточуючий світ природи. Залучити до роботи над проектом  учнів перших класів та  їхніх батьків, організувавши співпрацю всіх учасників освітнього процесу.

 

 

                                                                                                                 Маленька вистава це перша елементарна перехідна форма від гри до мистецтва, яка доступна всім дітям. Театралізована вистава передбачає поєднання рухів, співу, художнього слова, міміки, пантоміми, при цьому всі вони підлягають головному завданню створенню художнього образу. Все це створює унікальні можливості для художнього розвитку дітей та вирішення задач:

 

 

- Вчити дітей орієнтуватися в просторі, рівномірно розміщуватись по сцені, будувати діалог з партнером на задану тему.

-Розвивати здатність довільно напружувати і розслаблювати окремі групи м’язів, запам’ятовувати слова героїв вистав, розвивати зорову та слухову увагу, пам’ять, спостережливість, образне мислення, фантазію, уяву, інтерес до сценічного мистецтва.

- Розвивати вміння довільно реагувати на команду або музичний сигнал, готовність діяти узгоджено, розвивати координацію рухів, вчити запам’ятовувати задані пози і образно передавати їх.

- Розвивати мовленнєве дихання і правильну артикуляцію, чітку дикцію, різноманітну інтонацію, логіку мовлення; вимовляти скоромовки і вірші, поповнювати словниковий запас.

- Вчити складати та розігрувати вистави за казками та різними літературними творами; розвивати навички дій з уявними предметами; розвивати уміння користуватися інтонаціями, що виражають різноманітні емоційні стани(сумно, радісно, ​​сердито, здивовано тощо).

- Ознайомити дітей з театральною термінологією, з основними видами театрального мистецтва, виховувати культуру поведінки в театрі.

- Спонукати  учнів до  прояву турботи про оточуючий світ та про тварин ,що живуть у ньому .

- Викликати  інтерес дітей і батьків до театру та зацікавити батьків у виготовленні атрибутів для нього, удосконалити навички спілкування батьків з дітьми. Сприяти розвитку сумісної творчості батьків і дітей;

- Розвивати у батьків здібність бачити в дитині особистість, поважати її думку;

- Зацікавити батьків життям класу, визвати бажання брати участь у ньому.

 

 

 

Керівник проекту: Спільна І.С. (учитель початкових класів)

 

Учасники проекту:

 Педагоги: Гуляєва В.О., Фомічова В.В., Салюк О.І., Кліщова О.Л.

Учні 1- «А» й 1 -«Б» класів та їх батьки.

 

Характеристика проекту:

За кінцевим результатом: освітньо – виховний

За кількістю учасників: груповий

За тривалістю: довготривалий

Домінуючий вид діяльності: творчо – пошуковий

 

Актуальність проекту:

 

Однією з неодмінних умов успішності дитини в школі є розвиток мовлення, комунікативних навичок. Використання театралізованих ігор з творчим та інтелектуальним навантаженням визнано одним із продуктивних напрямів роботи з розвитку мовленнєвої активності дитини. І це не випадково, адже саме театралізована гра є провідним видом мовленнєвої діяльності в молодшому шкільному віці. Немає необхідності доводити, що розвиток мовлення найтіснішим чином пов’язаний із розвитком свідомості, пізнанням навколишнього світу, розвитком особистості в цілому.

Театр – це найкращий засіб спілкування людей, розуміння їх сокровенних почуттів. Це диво, здатне розвивати в дитині творчі задатки, стимулювати розвиток психічних процесів, удосконалювати тілесну пластичність, формувати творчу активність, сприяти скороченню духовної прірви між дорослими і дітьми. Все життя дитини насичене грою, кожна дитина хоче зіграти в ньому свою роль. У грі дитина не тільки отримує інформацію про навколишній світ, закони суспільства, красу людських відносин, але й вчиться жити в цьому світі, будувати взаємини з оточуючими, берегти живу і неживу  природу . Усвідомлює відповідальність за кожну рослинку ,за тих тварин ,життя яких залежить від уваги і догляду з боку людини. А це в свою чергу вимагає творчої активності особистості.

 Саме тому питання розвитку мовленнєвих здібностей дітей засобами театралізованої діяльності стало надзвичайно актуальним.

Актуальність даної проблеми полягає в тому, що:

– по-перше, діти отримують зразки правильного, красивого, емоційно забарвленого зв’язного мовлення, насиченого влучними образними виразами, фразеологізмами, вживають різні типи зв’язних висловлювань для вирішення конкретних ігрових комунікативних ситуацій (міркування, пояснення, відтворення діалогів);

– по-друге, мовлення стає зрозумілішим, виразним, граматично оформленим. У процесі підготовки та показу вистави в дітей розвивається зв’язне мовлення, яке має емоційно забарвлений характер та передбачає широке вживання вербальних та невербальних засобів виразності (адже під час відтворення художньо-мовленнєвих сюжетів діти засвоюють норми мовлення).

Театралізовані ігри позитивно впливають на емоційну сферу дитини, вони акумулюють життєву мудрість, оптимізм, енергію народу. Театр — це високий рівень естетичного виховання, адже він поєднує в собі впливи музики, танцю, пластики, мовлення та образотворчого мистецтва.

Театралізовані ігри приносять величезну користь для духовного зросту, становлення характеру дитини, прищеплення їй найкращих рис, сприяють утвердженню себе в суспільстві.

Театр — це усвідомлення власного «я» та можливість самовиражен­ня особистості. Тут формуються моральні якості, долаються недоліки: сором’язливість, невпевненість у собі. Дітям з особливими освітніми потребами  театр допомагає зняти напруженість, подолати сумніви стосовно себе, повірити у власні можливості; неорганізованим учням — навчитися витримки.

Беручи участь у театралізованих іграх, діти ознайомлюються з оточенням та його складовими через образи, фарби, звуки. Завдяки цій діяльності у учнів з ооп більш інтенсивно розвиваються пізнавальні інтереси, удо­сконалюються психічні процеси (пам’ять, уява, мислення), активізується мовлення, формується культура міжособистісного спілкування, розширюється світогляд.

 

 Завдяки театралізованій діяльності, дитина з особливими освітніми потребами  має широкі можливості висловити свої почуття, переживання, емоції, вирішити свої внутрішні конфлікти. Театр сприяє розкриттю особистості дитини, її індивідуальності, творчого потенціалу.

 

 І етап: організаційно – підготовчий (жовтень- грудень 2018 р.)

1.Розподіл доручень між учасниками проекту.

(Спільна І. С., Гуляєва В.О., Салюк О.І., Фомічова В.В.)

2. Організація збору інформації про види театрів та представлення її у формі лепбуку (Спільна І. С., Гуляєва В.О., Салюк О.І., Фомічова В.В.)

3. Перегляд театралізованої вистави у облдрамтеатрі ім. Куліша .

(Спільна І. С., Гуляєва В.О., Фомічова В.В.)

 

 

ІІ етап: практично – діяльнісний  (січень- лютий 2019 р.)

1. Написання сценарію вистави за українською народною казкою «Вовк та  козенята» (Спільна І. С., Гуляєва В.О., Салюк О.І., Фомічова В.В.)

2. Ознайомлення з ролями  учасників проекту.

 (Спільна І. С., Гуляєва В.О., Салюк О.І., Фомічова В.В.)

3. Підготовка декорацій та виготовлення  костюмів (батьки та вчителі).

4. Виготовлення афіші та квитків.( Фомічова В.В.)

5. Організація роботи з метою оволодіння дітьми виразних засобів (рух, поза, міміка, жест, мовленнєва інтонація) для створення образів персонажів, шляхом театралізованих та творчих ігор.

 (Спільна І. С., Гуляєва В.О., Салюк О.І., Фомічова В.В.)

6. Музичне оформлення вистави (Кліщова О.Л.)

7. Організація зустрічі з учнями 4 – А класу(класовод Бондар Т.О.) щодо отримання інформації про притулок для тварин у м. Олешки та необхідність допомогти тваринам - придбати для них корм. (Спільна І.С.)

8. Репетиції вистави

 (Спільна І. С., Гуляєва В.О., Салюк О.І., Фомічова В.В.)

 

 

ІІІ етап: підсумково – аналітичний (березень 2019 р.)

1. Генеральна репетиція театралізованої вистави «Вовк та козенята»

14.03 2019 р. об 11.00

 (Спільна І. С., Гуляєва В.О., Салюк О.І., Фомічова В.В., Кліщова О.Л.)

2. Список гостей, запрошення глядачів. Анонс. Афіша.

(Спільна І. С., Гуляєва В.О., Салюк О.І., Фомічова В.В.)

3. Продаж квитків глядачам (отримані кошти підуть на придбання корму для тварин у притулку м. Олешки (Фомічова В.В., Салюк О.І.).

4. Постанова вистави 21.03.2019 р. до всесвітнього Дня театру

 в ІІІ корпусі об 11.00 (вул. Паркова)

 (Спільна І. С., Гуляєва В.О., Салюк О.І., Фомічова В.В., Кліщова О.Л.)

5.Обговорення вражень від участі  у проекті ( від дітей – малюнки, від батьків – письмові відгуки)

 (Спільна І. С., Гуляєва В.О., Салюк О.І., Фомічова В.В.)

6. Фотозвіт проекту (Салюк О.І., Спільна І.С.)

7.Організація виставки малюнків  із залученням батьків « У гості до казки»  (Спільна І.С.)

 

 

 

Очікувані результати:

- У дітей сформується інтерес до книг ,казок ,театру,вони будуть впізнавати і називати персонажів із знайомих казок. Школярі оволодіють  навичками бережливого та корисного спілкування з книгою.

 

-Розвинеться та активізується  мовлення дітей, покращиться звуковимова. Удосконаляться пізнавальні здібності дитини, допитливість, творча уява, пам'ять, фантазія. Розвинеться зорова та слухова увага, образне мислення,  інтерес до сценічного мистецтва.

- Відбудеться знайомство з основними видами театрального мистецтва, виховання культури поведінки в театрі.

 

-Учні навчаться  вмінням передачі міміки, жестів, голосу орієнтуватися в просторі, будувати діалог з партнером на задану тему.

 

- Розшириться освітній і виховний потенціал школи для формування і активізації життєвих компетентностей та мовленнєвих навичок(правильної артикуляції, чіткої дикції, поповнення словникового запасу).

 

- Відбудеться вдосконалення дітьми комунікативних навичок, вміння презентувати свої творчі досягнення; складати та розігрувати вистави за казками та різними літературними творами; вміння діяти узгоджено, розвивати координацію рухів,

- Сформується вміння берегти оточуючий світ природи, турбуватися про тварин,що живуть у ньому .

 

- Батьки виявлять інтерес до навчального закладу та удосконалять навички спілкування  з дітьми. Навчаться бачити в дитині особистість.

 

  -Розвинеться колективна згуртованість,  покращиться самооцінка дітей.

 

   -Реалізація проекту дозволить зробити життя  всіх учасників освітнього процесу (учнів, педагогів та батьків) цікавим і змістовним, наповненим яскравими враженнями, корисними справами, радістю від творчості та пізнання нового.

Сценарій презентації проекту

Презентація проекту

 

 

 

 

 

 

 

«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Календарні свята та події. Спілкуємося українською
Яндекс.Погода
00:09:55

Перлини України

  • Перегляди:
  • Всього коментарів: 0
  • Рейтинг: 5.0

Архів записів

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
 
Группа «Олешківська спеціальна загальноосвітня школа»
Facebook Group · 246 учасників
Приєднатися до групи
 
 координати нашої школи



webpage hit counter
webpage hit counter