Олешківська спеціальна загальноосвітня школа І-ІІІ ст.


 







П'ятниця 19 Липня 2019

Меню сайту

Категорії розділу

Форма входу 
Директор школи
Івашкова Алевтина Василівна
Адреса школи
Олешки, вул. Центральна, 13
Ел. адреса школи
Тел.: 0953217601 (директор) 8.00 - 17.00
           0554245369 (бухгалтерія) 8.00 -17.00

Проектна діяльність

Робота над проектом «Числові таємниці»

Серед учнів 2 корпусу відбулася інтелектуальна гра "У світі цифр" присвячена дню космонавтики. Діти із задоволенням взяли участь у заході. Учні були розділені на команди, які відвідували квест кімнати, де на них чекали цікаві завдання та інформаційні пятихвилинки від семикласників.

 

 

Робота над проектом «Дай лапу, друже»

 

Учні 4-а класу (класний керівник Бондар Т.О.) відвідали учнів 1 –х класів, де розповіли дітям про свою екскурсію до притулку собак, про те як треба доглядати свого собаку і піклуватися про нього.  

А також приготували для маленьких друзів загадки про собак, закладки з собачками для книжок, та подарували книжечки .

Аматорська вистава наших першачків

Вже не перший рік наша школа впроваджує проектні технології. Педколектив переконаний, що тільки в активній творчій діяльності формується, розвивається та самореалізується особистість дитини. Не винятком став і цей навчальний рік. Кожен клас визначив для себе напрямок проектної діяльності.

Учні перших класів обрали тему «Театр». Протягом навчального року діти знайомились з театральним мистецтвом, відвідували вистави в ляльковому та драматичному театрах, знайомилися з професією актора. Для постановки обрали казку «Вовк та козенята», яку доповнили новими героями та внесли зміни до сюжетної лінії. Почалася підготовка: репетиції, виготовлення декорацій, костюмів, розучування пісень.

І ось, нарешті, 21 березня відбулася аматорська вистава наших першачків. Хвилювались батьки, діти, вчителі, але все пройшло блискуче!

Зібрані кошти за квитки, у сумі 927 гривень, будуть передані до притулку для собак на придбання корму. (До речі, це не перша акція школярів щодо опіки над безпритульними тваринами).

Щиро вдячні батькам, Потужній Антоніні Михайлівні, Мосійчук Людмилі Онуфріївні за допомогу та співучасть у святковому дійстві.

А більше заслуговують на увагу організатори: Гуляєва Віра Олексіївна, Спільна Ірина Степанівна, Фомічова Варвара Василівна, Салюк Ольга Іванівна, Кліщова Олена Леонідівна.

Робота над проектом «Числові таємниці»

Учні 7 класу працюють над проектом «Числові таємниці». Ми вже зібрали цікаву інформацію про цифри з літературних видань, а також інтернету. Шукаємо головоломки, цікаві задачі, загадки, ігри, малюємо малюнки, використовуючи тільки цифри.

Робота над проектом «Дай лапу, друже»

 

Учні 4 –А класу, працюючи над проектом «Дай лапу, друже», організували збір сухого корму  для собак , які перебувають у притулку. 16 лютого  для здійснення акції «Допоможи «меншим друзям» діти відвідали притулок і віддали їжу для тварин.

 

У рамках роботи над проектом «Ми і театр»

У рамках роботи над проектом «Ми і театр»  наші першокласники знайомляться з професією актора ; долучаються до багатства та розмаїття казкового світу .

10.02.2019 учні 1-А класу відвідали, Херсонський академічний обласний театр ляльок де переглянули виставу «Попелюшка».

Чудова святкова атмосфера! Море позитиву! Гра акторів, художнє оформлення, організація - все на високому професійному рівні! Діти з захопленням  дивилися виставу, а потім активно і емоційно спілкувалися з акторами; обговорювали, що їм найбільше сподобалося.

Ми дякуємо за такий чудовий подарунок   від адміністрації лялькового театру для першокласників нашої школи.

Робота над проектом « Оберіг моєї душі»

Учні 6 класу працюють над проектом « Оберіг моєї душі». Уже добігає кінця виконання другого основного етапу. Ми вже ознайомилися з тлумаченням назви та репертуаром ансамблю, прослухали пісні на репетиціях, відвідали міський краєзнавчий музей, де нам люб’язно надали фото та відеоматеріали про керівника і членів ансамблю, їхню творчість, накопичили пісенний та інформаційний матеріал, обговорили програму концерту, аранжування творів, здійснили добір інструментів для акомпанементу під час виконання пісень із новим керівником ансамблю Рапштинською Н.М., учителем музичного мистецтва і вчителем-керівником проекту.

Робота над  проектом «Дай лапу, друже»

Учні  4-А класу (класний керівник Бондар Т.О.) працюють над  проектом «Дай лапу, друже». Виникла ідея цього проекту  тому, що у нашому місті дуже багато безпритульних собак , які потребують нашого захисту.

Діти зібрали інформацію про собак,дізналися , як доглядати за ними, які клички мають собаки, які бувають породи собак. 30 січня була організована виставка малюнків «Будиночок для мого друга».

 

Робота над проектом «Театралізована вистава «Вовк та козенята»

 

Учні 1- а та 1- б класів працюють над проектом «Театралізована вистава «Вовк та козенята».

 Мета проекту - долучення учнів до багатства та розмаїття казкового світу; створення умов для його усвідомлення; формування в учнів навичок бачити в казках віддзеркалення реального життя.

Однією з неодмінних умов успішності дитини в школі є розвиток мовлення, комунікативних навичок. Використання театралізованих ігор з творчим та інтелектуальним навантаженням визнано одним із продуктивних напрямів роботи з розвитку мовленнєвої активності дитини. І це не випадково, адже саме театралізована гра є провідним видом  мовленнєвої діяльності в молодшому шкільному віці. Маленька вистава — це перша елементарна перехідна форма  від гри до мистецтва, яка доступна всім дітям. Театралізована вистава передбачає поєднання рухів, співу, художнього слова, міміки, пантоміми, при цьому всі вони підлягають головному  завданню — створенню художнього образу. Все це створює унікальні можливості для  художнього розвитку дітей та вирішення завдань корекційного  спрямування.

На ІІ етапі (практично - діяльнісному) педагогами  організовано роботу з метою оволодіння дітьми виразних засобів (рух, поза, міміка, жест, мовленнєва інтонація) для створення образів персонажів, шляхом театралізованих та творчих ігор, виготовляються декорації та костюми. Дитина з особливими освітніми потребами  має широкі можливості висловити свої почуття, переживання, емоції, вирішити свої внутрішні конфлікти, втілюючись в улюблені образи.

У процесі підготовки та показу вистави в дітей розвивається зв’язне мовлення, яке має емоційно забарвлений характер та передбачає широке вживання вербальних та невербальних засобів.Театралізовані ігри приносять величезну користь для духовного зросту, становлення характеру дитини, прищеплення їй найкращих рис, сприяють утвердженню себе в суспільстві.

 

Проектна діяльність на уроках трудового навчання

Проектна діяльність на уроках трудового навчання привчає учнів до самостійної, практичної, планової і систематичної роботи, виховує прагнення до створення нового або існуючого, але вдосконаленого виробу, формує уявлення про перспективи його застосування, розвиває працелюбність, готує їх до свідомого вибору професії. На уроках столярної справи кожен учень особисто вибрав для себе об'єкт проектування, тему проекту, тобто виріб, який він хотів би виготовити. Учні 9-х класів виконують, в основному, художньо-конструкторські проекти, вони виготовляють вироби з використанням елементів декоративно-ужиткового мистецтва, технічної творчості. Виконання творчого проекту обов’язково закінчується його захистом перед класом. Такий захист допомагає відпрацювати єдині вимоги до проектів, стимулює формування в учнів почуття відповідальності, вміння робити висновки, здійснювати самооцінку, розвивати творчі здібності та вміння відстоювати свої творчі ідеї. До захисту кожен учень представляє пояснювальну записку, презентацію та виріб. Захист відбувається перед спеціальною комісією, що складається з однокласників. Для виступу кожному учню надається 5-7 хвилин. Впровадження проектних технологій допомагає учням старших класів поглибити знання про основні породи та властивості деревини, технологічні процеси виготовлення виробів із деревини, про охорону праці та організацію виробництва; розширити політехнічний світогляд, свідомо обрати професію. На практичних заняттях учні удосконалюють та поглиблюють свої вміння та навички з обробки деревини. Учні 9-А представили колективний творчий проект "Поличка для квітів" Учні 9-В класу виготовили проекти: " Настільна лампа", " Бізіборд", " Покажчик напрямків", " Цукерниця".

Федоренко С.М., учитель трудового навчання.

Творчий проект "Покажчик напрямків з флюгером"

Творчий проект « Настільна лампа »

Творчий проект « Бізіборд »

Колективний творчий проект “Виготовлення настінної полички для квітів”

Творчий проект« Цукерниця »

 

 

Проект « Квіткове натхнення»

Програмою з трудового навчання для 9,10 класу рекомендовано виконання творчих проектів. Під керівництвом учителя Хабловської В.В. учні 10 кл розробили  і виконали колективний проект « Квіткове натхнення» з розподілом певних частин проекту. У процесі виконання проекту були застосовані технологіїя вирощування декоративно-квіткових рослин, технології міського озеленення.  Проект передбачав  вибір типу квітника. Діти зупинились на оформленні рабатки. Робота над проектом почалась з вивчення  особливостей  оформлення рабатки. Далі учні добирали  види рослин, які будуть рости на квітнику, вирощували розсаду квітів і в травні засадили квітник рослинами.

 Проект « Квіткове натхнення»

«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Календарні свята та події. Спілкуємося українською
Яндекс.Погода
00:02:29

портфоліо педагога - організатора Козловської О. М.

  • Перегляди:
  • Всього коментарів: 0
  • Рейтинг: 5.0

Архів записів

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
 
Группа «Олешківська спеціальна загальноосвітня школа»
Facebook Group · 246 учасників
Приєднатися до групи
 
 координати нашої школи



webpage hit counter
webpage hit counter